Kjøpsvilkår
Kjøpsvilkår
På grunn av den nye personvernforordningen GDPR (General Data Protection Regulation) i EU har vi fra 16/5 2018 oppdatert våre betingelser for personvern.
Betaling
Qliro gjør det enkelt, fleksibelt og trygt for deg å handle på nettet. Du har muligheten til å velge betalingsalternativet som passer for deg.
Faktura er foretrukket som betalingsalternativ, men du kan selvfølgelig velge en av de andre tilgjengelige alternativene. Ved å gi eller be om informasjon i kassen, godtar du bruksvilkårene og behandlingen vår av personopplysningene dine.
QLIRO FAKTURA
Fakturaen forfaller til betaling innen 14 dager fra fakturadato. Fakturaen vil bli sendt via e-post til e-postadressen du oppgir ved kjøpstidspunktet.
Ved en eventuell for sen betaling sendes en påminnelse til deg, og det påløper et gebyr for sen betalingpå 70 kroner og en rente på 8,50% + gjeldende referanserente. Ved ytterligere forsinkelse vil det bli lagt til et lovfestet innkrevingsgebyr.
Ved fakturakjøp forbeholder vi oss retten til å gjøre et kredittoppdrag gjennom Qliro AB. Innsamling og behandling av personopplysninger og kredittinformasjon er nødvendig for at vi skal kunne behandle 14-dagers kredittforespørsel.
For mer informasjon om Qliros vilkår, klikk her.
QLIRO «KJØP NÅ, BETAL SENERE»
Kjøp nå – Betal senere
Rente 0 %
Registreringsavgift 45 NOK.
Det påløper ingen ekstra kostnader.
Fakturaen sendes via e-post midt i kampanjemåneden
Ved en eventuell for sen betaling sendes en påminnelse til deg, og det påløper et gebyr for sen betaling på 70 kroner og en rente på 8,50 % + gjeldende referanserente. Ved ytterligere forsinkelse vil det bli lagt til et lovfestet innkrevingsgebyr.
Ved kjøpet forbeholder vi oss retten til å gjøre et kredittoppdrag gjennom Qliro AB. Innsamling og behandling av personopplysninger og kredittinformasjon er nødvendig for at vi skal kunne behandle kredittforespørsel.
De fullstendige vilkårene: Qliros fullstendige kampanjevilkår finner du her.
Se også Standardisert europeisk forbrukerkredittinformasjon.
QLIRO KONTO-OG DELBETALING
Når du velger en betaling, vil du bli varslet umiddelbart hvis søknaden din er godkjent, og vi kan håndtere kjøpet ditt umiddelbart. Skulle søknaden din ikke bli godkjent, kan du gå tilbake og velge en alternativ betalingsmetode.
Du kan ha et eller flere pågående delbetalingskjøp og Qliro samler dem på en månedlig faktura sendt til deg via e-post i midten av hver måned. Du kan betale den utestående saldoen til enhver tid i løpet av delbetalingsperioden..
Følgende alternativer er tilgjengelige for delbetaling
Betalingsalternativ | 6 måneder | 12 måneder | 36 måneder | Konto* |
Registreringsavgift | 295 NOK | 295 NOK | 395 NOK | 0 NOK |
Administrasjonsavgift | 45 NOK | 45 NOK | 45 NOK | 45 NOK |
Årsrente | 0% | 0% | 9,99% | 17,95 % |
Eksempel ved et kjøp på 5.000 NOK
Effektiv rente | 45,04 % | 33,86% | 36,9 % | 43,11% |
Månedsbeløp til betaling | 928 NOK | 486 NOK | 217 NOK | 503 NOK |
Total kostnad | 5 565 NOK | 5 835 NOK | 7 822 NOK | 6 039 NOK |
*Gjelder for avdrag over tolv måneder |
Ved en eventuell for sen betaling sendes en påminnelse til deg, og det påløper et gebyr for sen betalingpå 70 kroner og en rente på 8,50 % + gjeldende referanserente. Ved ytterligere forsinkelse vil det bli lagt til et lovfestet innkrevingsgebyr.
Ved kjøpet forbeholder vi oss retten til å gjøre et kredittoppdrag gjennom Qliro AB. Innsamling og behandling av personopplysninger og kredittinformasjon er nødvendig for at vi skal kunne behandle kredittforespørsel
Fullstendige vilkår: Qliros fullstendige vilkår for konto-og delbetaling finner du her. Se også ">Standardisert europeisk forbrukerkredittinformasjon.
KORTBETALING
Kortbetalinger skjer i systemer som oppfyller kravene iht. sikkerhetsstandarden PCI-DSS. For informasjon om betalingen din, kontakt Qliro via kontaktinformasjonen på https://www.qliro.com/. Du kan velge å betale hele bestillingsverdien med betalings-eller kredittkort. Vi aksepterer for øyeblikket VISA, Mastercard og AMEX. Det påløper ingen kortavgifter. Kredittkortbetalingen håndteres av betalingspartneren vår Qliro for å sikre rask og sikker betaling.
For økt sikkerhet bruker vi 3D-Secure, som er en global sikkerhetsstandard utviklet av VISA og Mastercard for betaling via Internett. Slik fungerer det:
1. Velg Kredittkort som betalingsmetode i kassen. Du er nå koblet til Qliros sikre betalingsserver.
2. Velg type kredittkort; skriv inn kortnummer, gyldighetsdato, kortets sikkerhetskode (CVV) og kortinnehaverens navn. Vær oppmerksom på at når du bruker e-kort, bør du angi minst to måneders gyldighet.
3. Det utføres en kontroll på om kortdetaljene er korrekte og det er dekning for kjøpet.
4. Kjøpesummen reserveres først på kontoen din.
5. Det reserverte beløpet vil bli overført til «Butikk» når varene sendes fra lageret. Hvis bestillingen er delt inn i flere leveranser, overføres beløpet når den siste leveransen sendes.
DIREKTE BANKBETALING MED TRUSTLY
Handle og betal direkte fra bankkontoen din.
Slik fungerer det:
1. Velg Trustly som betalingsalternativ i kassen
2. Angi hvilken bank du bruker, og identifiser deg deretter med en bank-ID eller sikkerhetskode over en sikker og kryptert Internett-tilkobling
3. Velg deretter hvilken konto du vil betale fra (for eksempel sparekonto eller lønnskonto) og bekreft kjøpet.
4. Kjøpesummen trekkes direkte fra den angitte kontoen og det sendes en bestillingsbekreftelse.
PAYPAL
Betal raskt og sikkert ved hjelp av PayPal. Du kan velge å finansiere betalingen fra PayPal-saldoen din eller via et betalingskort eller kredittkort knyttet til PayPal-kontoen din.
VIPPS
Betal raskt og enkelt med mobilen – bruk Vipps ved å koble mobilnummeret ditt til bankkontoen din. Velg Vipps som betalingsmetode i kassen, og følg instruksjonene. Du kan behøve å godkjenne betalingen med BankID. Vipps er ikke tilgjengelig ved abonnement.
Betalingsbetingelser mot faktura for bedrifter:
Fakturaen sendes med som et vedlegg i meldingen vi sender når varene er på vei. Om du har valgt papirfaktura sendes den til deg separat.
Organisasjonsnummer må oppgis. Nye kunder får en kreditt på NOK 15.000,-. Ønskes høyere beløp kontakt kundeservice. Betalingsfrist 10 dager (offentlige etater 30 dager). Faktura sendes på oppgitt / ønsket epostadresse. Ved purring påløper purregebyr kr. 35,-. I tillegg påløper forsinkelsesrenter på 8,75% iflg. norsk lov.
Inkmann reserverer seg mot eventuelle feil i bilder eller tekster.
Hvordan tar jeg kontakt med Dere?
Inkmann er en av de ledende e-handelsbutikkene når det gjelder blekkpatroner, toner, fotopapir og minnekort. For at vi skal kunne tilby høykvalitets forbruksprodukter til attraktive priser og en effektiv kundeservice har vi valgt å kun besvare innkommende ærender via e-post. Og for å kunne holde så lave og attraktive priser på våre produkter som mulig, er store deler av virksomheten automatisert. Hele kjeden fra kunderegistering til utsending skjer helt automatisk uten innblanding av mennesker. Kun plukking og pakking i tillegg til kredittovervåkning og support skjer delvis manuelt. Vi svarer daglig på mange forskjellige spørsmål, så send e-post till kundeservice for å få svar på dine spørsmål.
Personopplysninger
På grunn av den nye personvernforordningen GDPR (General Data Protection Regulation) i EU har vi fra 25/5-2018 oppdatert våre betingelser for personvern.
1. Vi er opptatt av din personlige integritet
iPiccolo er ansvarlig for all personlig informasjon du gir oss. For iPiccolo er det viktig at du som kunde skal føle deg trygg når du besøker nettsiden vår, og vi tar spesielt hensyn til din personlige integritet i alle våre forretningsprosesser.
For at du skal kunne benytte deg av tjenestene våre, må vi samle inn og behandle personopplysningene dine. I denne personvernerklæringen finner du informasjon om hvordan vi behandler, oppbevarer og håndterer personopplysningene dine.
2. iPiccolo AB er behandlingsansvarlig
iPiccolo er behandlingsansvarlig for de personopplysningene som gis på vår nettside, og behandler personopplysningene dine i samsvar med gjeldende personvernlovgivning.
Som behandlingsansvarlig tar iPiccolo ansvar for alle personopplysninger du gir oss, eller som vi samler inn eller får ved kjøp, når du abonnerer på vårt nyhetsbrev eller oppretter en personlig konto på iPiccolo.
iPiccolos kontaktopplysninger er som følger:
iPiccolo AB
Box 23027, SE-753 23 Uppsala, Sverige
E-post: GDPR@ipiccolo.com
Organisasjonsnummer: 556712-5777
Adm.dir. og representant med fullmakt: Martin Benckert
Momsregistreringsnummer: [556712-5777]
3. Hvilke opplysninger samler vi inn om deg?
Opplysninger vi kan samle inn direkte fra deg, er blant annet navn, adresse, e-postadresse, telefonnummer, betalingsinformasjon, kommentarer ved bestillinger og, dersom betaling skjer mot faktura, personnummer. Vi kan også samle inn finansiell informasjon og informasjon om kjøpsvanene dine hos oss. Se mer i punkt 4 under.
4. Til hvilke formål behandler vi personopplysningene dine?
Behandling med ditt samtykke
Ved å oppgi personopplysninger for å motta informasjon fra oss eller ved forespørsler om produkter eller tjenester godtar du og samtykker i at iPiccolo kan behandle personopplysningene dine i samsvar med denne personvernerklæringen.
Du kan når som helst trekke tilbake samtykket ditt ved å kontakte iPiccolo. I slike tilfeller vil ikke iPiccolo lenger behandle personopplysningene dine til de særskilte formålene du har gitt samtykke til. Se mer i punkt 8 under.
Behandling for å oppfylle våre forpliktelser overfor deg
Personopplysningene dine brukes av iPiccolo for å oppfylle våre forpliktelser overfor deg og kunne gi deg god service. Det kan dreie seg om å levere varer du har bestilt, varsle deg om pakkelevering via SMS og foreta kredittsjekk (til dette formålet kan vi også lagre opplysninger om forsinket betaling). Skulle det oppstå problemer når vi skal levere varer til deg, vil vi bruke opplysningene til å komme i kontakt med deg.
Du kan bli kontaktet av oss eller noen av våre tilknyttede selskaper i markedsføringsøyemed etter at du har handlet hos oss. Kontakten kan skje via e-post, SMS, postutsendelse eller på annen måte.
Behandling som er nødvendig for formål knyttet til våre legitime interesser
Opplysningene dine lagres og brukes også i informasjons- og markedsføringsøyemed. Det betyr at vi, av hensyn til våre kommersielle interesser, kan bruke personopplysningene dine til å kontakte deg via ulike typer informasjons- og markedsføringskanaler. For å kunne gi deg personlige og relevante tilbud og informasjon kan vi også følge kjøpsvanene dine når du besøker nettsiden vår. Du kan selvsagt når som helst informere oss om at du motsetter deg behandling av personopplysningene dine til markedsføringsformål. Se mer i punkt 8 under.
Ettersom du er representant for en bedrift som i sin tur er kunde hos iPiccolo, behandler iPiccolo personopplysningene dine for å oppfylle våre forpliktelser overfor kunden og yte god service. Det kan f.eks. dreie seg om å levere varer til kunden eller varsle om pakkelevering via SMS. Skulle det oppstå problemer når vi skal levere varer til kunden, vil vi bruke opplysningene til å komme i kontakt med kunden.
5. Hvordan bruker vi opplysningene dine?
For å oppfylle de formålene som opplysningene ble innsamlet for kan personopplysningene dine registreres, oppbevares (lagres), brukes og overføres til våre tilknyttede selskaper eller underleverandører som angitt under.
Vi benytter cookies og andre verktøy for webanalyse, blant annet Google Analytics, for å samle inn informasjon om deg automatisk når du bruker iPiccolos nettsider og gi deg en bedre brukeropplevelse på nettsidene. Informasjon vi samler inn automatisk, omfatter blant annet innstillinger og valg du gjør når du bruker nettbutikken på iPiccolos nettsider.
Klikk her for mer informasjon om cookies og hvordan du kan påvirke bruken av dem.
Personopplysningene dine lagres hovedsakelig i Sverige og EØS. Via f.eks. Google Analytics overføres opplysninger om besøket ditt på nettsiden vår også til Google i USA med det formål å samle inn webstatistikk. Se avsnittet om cookies over for mer informasjon. Opplysningene dine lagres kun så lenge det er nødvendig for å utføre tjenestene våre (f.eks. oppfylle en avtale med deg eller sende nyhetsbrev), eller så lenge gjeldende lovgivning krever det.
6. Hvem overfører vi opplysningene dine til?
Vi kan overføre personopplysningene dine til våre forretningspartnere som behandler personopplysninger på vegne av iPiccolo til de formålene som er angitt i denne personvernerklæringen, og som dermed kan få midlertidig tilgang til personopplysninger. Dette skjer alltid i henhold til en skriftlig databehandleravtale som sikrer at behandlingen utføres i samsvar med iPiccolos instruksjoner. Vi krever i tillegg at våre forretningspartnere iverksetter relevante sikkerhetstiltak for å beskytte og slette personopplysningene dine innen rimelig tid etter at de har fullført oppdraget.
Dersom opplysningene dine overføres til et tredjeland (f.eks. USA), sørger vi for at noen av følgende rettslige sikkerhetstiltak iverksettes: beslutning om at et land sikrer et adekvat beskyttelsesnivå, Privacy Shield mellom EU og USA, standardavtaleklausuler eller ditt samtykke. Opplysninger overføres aldri til tredjeland uten noen av disse sikkerhetstiltakene.
For å kunne opprettholde et høyt servicenivå vil opplysningene bli utlevert til underleverandører som vi benytter. Det betyr blant annet
- at opplysningene dine lagres hos våre leverandører av IT-tjenester;
- at vi utleverer personopplysninger til leverandører og speditører i forbindelse med levering;
- at trykkerier kan få adresseopplysningene dine for å skrive ut adresseopplysninger ved utsendelse av kundetilbud i posten;
- at tilknyttede selskaper kan få personopplysningene dine for å gi deg tilpassede tilbud basert på kjøpshistorikken din i digitale kanaler;
- at vi kan dele personopplysningene dine med organisasjoner som kredittopplysningsforetak for kredittsjekk, identitetskontroll, overvåking av kredittverdighet og overtakelse av fordring;
- at opplysninger om besøket ditt på nettsiden vår overføres til Google i USA via Google Analytics, informasjon om beskyttelsestiltak finner du på support.google.com;
- at personopplysninger kan bli utlevert dersom det er nødvendig for å følge gjeldende lovgivning eller krav fra myndigheter for å ivareta iPiccolos rettslige interesser eller for å avdekke eller forebygge svindel og andre sikkerhetsmessige eller tekniske problemer;
- at vi kan dele opplysningene dine med en potensiell kjøper eller selger dersom vi kjøper eller selger virksomhet eller eiendeler. Ved oppkjøp av iPiccolo eller iPiccolos eiendeler kan personopplysningene dine bli overført til tredjepart. Med unntak av det som er angitt over, formidler/selger/utveksler vi aldri opplysningene dine til tredjepart for markedsføringsformål utenfor iPiccolo.
7. Sikkerhet
Vi har iverksatt tekniske og organisatoriske tiltak for å beskytte opplysningene dine mot blant annet tap og ulovlig endring, spredning eller tilgang. I iPiccolo beskytter vi opplysningene dine ved hjelp av kryptering. Vi har også rutiner for håndtering og rapportering av eventuelle hendelser som kan påvirke sikkerheten knyttet til personopplysningene dine.
8. Rettigheter til personopplysningene dine
- Rettelse, tilføyelse eller sletting – Du har alltid rett til å få tilgang til personopplysningene dine og kreve at vi retter eller oppdaterer personopplysningene dine eller sletter deler av dem. Sletting skjer under forutsetning av at det ikke er noe økonomisk eller juridisk mellomværende mellom deg som kunde og iPiccolo (f.eks. ubetalte fakturaer), at det ikke foreligger noen rettslig forpliktelse for iPiccolo til å behandle opplysningene eller noen annen lovpålagt grunn til behandlingen.
- Begrensning av behandling og dataportabilitet – Under visse omstendigheter kan du kreve at vi begrenser bruken av personopplysningene dine. Du har også rett til å få tilgang til personopplysningene dine, i et strukturert, allment benyttet og maskinlesbart format, for overføring til en annen behandlingsansvarlig.
- Forespørsel og klager – Dersom du ønsker å benytte deg av noen av rettighetene over eller har spørsmål om personopplysninger vi innehar, eller denne personvernerklæringen, er du velkommen til å kontakte oss (se punkt 2 over for kontaktopplysninger.
Skulle du være misfornøyd med vår behandling av personopplysningene dine, kan du kontakte oss, så skal vi gjøre vårt beste for å behandle klagen. Din integritet er svært viktig for oss, og vi gjør alltid vårt ytterste for å beskytte personopplysningene dine på best mulig måte. Dersom vi likevel etter din mening ikke klarer å oppfylle denne ambisjonen, har du også rett til å klage til den svenske Datainspektionen eller annen myndighet som kan bli fastsatt på et senere tidspunkt.
Aldersgrense
Vi kan dessverre ikke selge til personer under 18 år.
Varelevering
Vårt lager muliggjør en leveransetid på 4 arbeidsdager. Varelevering skjer med Postens pakker, Postens brev, Tollpost eller likeverdig speditør avhengig av ordreverdi og kundestatus. Varen regnes som overlevert og er i kundens besittelse ved utsendingstidspunktet og leveres i henhold til kundens ønskemål med brev eller pakke fra Inkmanns lager. Inkmann AS bærer risikoen ved forsvunnet forsendelse. Ved pakkesending til privatpersoner anvendes tjenesten Postpakke eller MyPack og ved pakkesending til bedriftskunder anvendes tjenesten Bedriftspakke (Posten eller DPD (Tollpost) eller tilsvarende tjenester.
Om noen av de bestilte produktene ikke finnes på lager, leveres ordren når alle produkter på ordren finnes lagerførte.
Leveranse til døren
Tilleggstjenesten Leveranse til døren innebærer at Bring i de fall varebrev ikke kan leveres i postkassen/postinkast istedet leverer forsendelsen til deg ved døren uten ekstra kostnad. En sms og/eller e-post sendes normalt til angitt mobilnummer/e-postadresse når forsendelsen er levert til døren eller i postkassen.
Bring deler ikke ut varebrev med tilleggstjenesten Leveranse til døren om Bring bedømmer at utdeling av varebrevet ikke kan skje til døren. Om leverans av varebrev med tilleggstjenesten Leveranse til døren ikke kan skje, får du istedet en melding om at forsendelsen finnes å hente hos nærmeste postkontor.
Angrerett
I henhold til angrerettloven (Lov om opplysningsplikt og angrerett ved fjernsalg og salg utenom faste forretningslokaler av 2014 nr. 27) har du som forbruker rett til å angre ditt kjøp innen 14 dager etter at du har mottatt varene. inkmann gir deg en utvidet angrerett og åpent kjøp innen 30 dager. Dersom du vil benytte deg av angreretten, må du kontakte selger og gi beskjed om dette så snart som mulig og senest innen den dagen fristen går ut.
For hygienefølsomme produkter som har forsegling, beskyttelsesplast eller lignende gjelder ingen angrerett hvis forseglingen/beskyttelsesplasten er brutt. For andre produkter har du rett til å undersøke varen som du har kjøpt. Hvis du håndterer varen i større grad enn det som er nødvendig, vil du bli erstatningspliktig for den eventuelle verdireduksjonen det medfører. For forbruksvarer, for eksempel (men ikke begrenset til) blekkpatroner, toner og batterier som har forsegling, beskyttelsesplast eller lignende, kan dette innebære at du ikke får tilbake alle pengene hvis forseglingen/beskyttelsesplasten er brutt. Alt tilbehør som du mottok sammen med varen skal inkluderes i returforsendelsen.
Du må selv bære kostnadene ved returen og du har ansvaret for at varen blir returnert med forsvarlig innpakning og emballasje. Du kan bli holdt ansvarlig for skade på varer ved uforsiktig eller uforsvarlig retur. Send gjerne varen i originalforpakning godt emballert. Det anbefales at du sender varen i retur med et registrert pakkeprodukt fra Posten med kollinnummer, i og med at du har bevisbyrden for at varen er sendt i retur.
Retur som sendes i oppkrav hentes ikke ut av oss.
Husk å legge ved kjøpsbevis, faktura eller annen dokumentasjon på at varen er kjøpt hos oss. Oppgi navn og adresse samt kontonummer for en eventuell tilbakebetaling.
Ved ytterligere spørsmål kontakt kundesenter@inkmann.no
Send returen til:
iPiccolo
c/o Logistikksenteret
0060 OSLO
Tilbakebetaling av det du har betalt (med fradrag for eventuell verdireduksjon som følge av at du har håndtert produktet i større grad enn nødvendig) skjer så snart som mulig, og minst innen 14 dager etter at vi har mottatt den returnerte varen (forutsatt at vilkårene for angreretten er oppfylt).
Ved spørsmål om angrerett er du velkommen til å kontakte kundeservicen vår på telefon 018-751 31 00 eller på kundesenter@inkmann.no.
Leveranse til døren
Tilleggstjenesten Leveranse til døren innebærer at Bring i de fall varebrev ikke kan leveres i postkassen/postinkast istedet leverer forsendelsen til deg ved døren uten ekstra kostnad. En sms og/eller e-post sendes normalt til angitt mobilnummer/e-postadresse når forsendelsen er levert til døren eller i postkassen.
Bring deler ikke ut varebrev med tilleggstjenesten Leveranse til døren om Bring bedømmer at utdeling av varebrevet ikke kan skje til døren. Om leverans av varebrev med tilleggstjenesten Leveranse til døren ikke kan skje, får du istedet en melding om at forsendelsen finnes å hente hos nærmeste postkontor.
Garanti
Inkmann garanterer at varene fungerer på tilfredsstillende måte, og ikke skader din skriver. Dersom varene ikke fungerer tilfredsstillende, erstatter Inkmann varen med tilsvarende produkt. Skriverprodusentens garanti påvirkes ikke av om du bruker original eller remanufactured patron/toner. Alle produkter vi selger kan brukes i Norge og alle eventuelle garantier gjelder i Norge.
For blekk- og tonerprodukter av varemerket inkmann tilbyr vi 3 års garanti. For øvrige produkter gjelder 1 års garanti med mindre annet angis. For øvrig gjelder produsentens garantier.
Det følger med bruksanvisning på alle varer som krever dette.
Transportskader
Inkmann tar ansvar for alle transportskader som oppstår mellom vårt lager og kunden. Oppdager du transportskader ved mottakelse av varene, ta umiddelbart kontakt med Posten.
Dersom ikke Posten tar på seg ansvaret for skadene, kontakt vår kundeservice.
Falske bestillinger
Alle falske bestillinger blir anmeldt til politiet.
Uavhentede bestillinger
Dersom inkmann mottar en forsendelse som ikke er hentet ut fra utleveringsstedet, forbeholder inkmann seg retten til å belaste alle kostnader som påløper i forbindelse med denne returen. Dette betyr at kunden vil bli belastet både for forsendelsen når den sendes fra oss og returkostnadene når pakken sendes tilbake til oss.
Reklamasjoner
Ved defekte eller feilsendte varer, kontakt vår kundeservice umiddelbart (*senest 2 måneder etter oppdaget feil) for å få rettet opp feilen. Oppgi fakturanummer ved henvendelse, samt utfyllende informasjon om grunnen til reklamasjonen. Fraktkostnader ved defekt/feillevert vare dekkes av Inkmann AS.
NB! Du må kontakte kundeservice før du returnerer varene for å få godkjent reklamasjonen.
Tilbakebetaling utføres innen 14 dager etter mottatt og godkjent retur.
Dersom du ikke reklamerer innen tre år etter at du har mottatt varen, mister du retten til å påberope feilen.
Trykkfeil m.m.
Inkmann reserverer seg for eventuelle trykk- og skrivefeil på Inkmanns hjemmeside. Bildene av varene er ment å illustrere varene, men gjengir ikke nødvendigvis varens eksakte utseende eller natur. Inkmann forbeholder seg retten til å endre all informasjon, inkludert, men ikke begrenset til, priser, tekniske spesifikasjoner og produkttilbud, uten forutgående varsel.
Inkmann reserverer seg for sluttsalg og endringer i produktsortimentet.
Tvist og lovvalg
På disse betingelsene, skal norsk lov anvendes. Eventuelle tvister skal løses av enten Forbrukerrådet i Norge eller European Commission Online Dispute Resolution (EU ODR).
Kontaktinformasjon
Forbrukerrådet: www.forbrukerradet.no
European Commission Online Dispute Resolution (EU ODR).
GEO-blokkering
Inkmann overholder de lover og regler som gjelder for GEO-blokkering i henhold til tjenesteloven §19 tredje ledd, jfr. geoblokkeringsforskriften.